Pagina's

maandag 7 maart 2011

10 things I love

Elke zaterdag post ik hier 10 dingen waar ik helemaal weg van ben.
Love, Adore, Liebe
I love, like adore this picture! De kleuren, de tas, de nagellak en ook het witte jasje is supercute!

Wauw! De eyeliner heeft zo’n cool effect! En de blauwe lippenstift maakt het hele plaatje net iets anders. Hele mooie foto, vooral de lichtjes.

Wat een leuke bril! Ik wil hem ook!
Geweldige bekers! Zouden ze die in Nederland ook hebben?

Ik weet niet precies wat me zo aantrekt want de stropdas vind ik niet echt bij de rest van de kleren horen en die sokken… Ze horen wel bij de look en de muts matcht ook goed bij ze (en bij de broek). Soms heb je dat gewoon met een foto denk ik?
Al die kleuren en die make-up! Ook heeft ze prachtige ogen. Roodbruin lijkt het wel. Heel mooi. Het kapsel en vooral de kleur vind ik haar ook wel staan en in de foto geeft het een leuk effect. Ik vraag me af of ze dit ook overdag naar haar werk draagt. Zou wel heftig zijn!



Het haar en de jas. Wow! Ik heb trouwens ook zo’n pony (die rond loopt en naar buiten toe langer wordt, maar ik laat hem nu uitgroeien). Hopelijk krijg ik ooit ook zulk lang haar! J

Megalief! Ik wil hem als huisdierJ

Laatst keek ik rond op internet op zoek naar tatoeages. Zelf ben ik er niet zo van maar deze vond ik wel erg mooi! Zelf zou ik ze niet nemen hoor maar om ze zo te zien vind ik ze erg mooi.
Ik weet niet waarom je je kind dit aan zou willen doen maar ik vond hem zo cute dat ik hem er wel bij moest zetten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating