Pagina's

zondag 13 maart 2011

10 things I love

Elke zaterdag post ik hier 10 dingen waar ik helemaal weg van ben.
Love, Adore, Liebe
Het model, de setting, de jurk, het haar, de make-up; alles klopt gewoon! Het doet me denken aan een wintermiddag waarop je vanuit school naar huis fietst in een lekker warm zonnetje. Gewoon even een zomermomentje in de winter

OMG, love these shoes! Ik wilde ze kopen maar ze waren op de een of andere manier maar 1 keer gemaakt (special edition idee). Handgemaakt geloof ik. Mega mooi in ieder geval!

Katy Perry. Een van mijn favoriete celebs. Goede stem, mooi uiterlijk en een unieke stijl. De jurk is niet echt mijn smaak maar het haar vind ik mega leuk. De lipgloss en de nepwimpers trouwens ook!

Tja, wat te zeggen? Just like the colors.

Deze heeft geen uitleg nodig toch? Ik word al dorstig als ik ernaar kijk! Deze zomer gaan er veel van deze verslonden worden door mij!

Ik werd echt overladen door een dosis schattigheid toen ik deze foto zag. Mega lief! God bless the inspiring photo moments!

Just an inspiring picture. Ik hou van de vintage kleuren en spullen en bovenal: I (L) New York! Ben nu al aan het sparen om er naartoe te gaan

Deze foto roept bij mij echt een zomergevoel op! Summer here I come!


Wauw. Dat was mijn eerste reactie. Eigenlijk is deze foto heel basic; basic kleuren (zwart-grijs), basic jurkje en schoenen ((L) them!!) maar de houding maakt hem zo speciaal. Kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik hem supermooi vind en oja, ik wil ook die haarlengte!

Dit poppetje is echt super cute!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating