Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Hairdos of Rihanna

Ik hou van gekke kapsels. Altijd op zoek om eens wat aparts met m’n haar te doen en het moet dan ook perfect zitten. Als er iemand is die daar wat van weet is het Rihanna wel. In een paar jaar heeft zij bijna alle mogelijke kapsels en kleuren gehad en ze is daarom ook een “haarvoorbeeld” voor mij. Vandaag ga ik jullie mijn favoriete Rihanna kapsels laten zien, so let’s begin!


Het korte kapsel op de tweede foto vind ik erg stoer staan. Het past echt bij haar. Dan een kapsel dat bij mij stipt op nummer 1 staat: de halflange bob. Ik vind het echt prachtig staan en stiekem zou ik het ook wel een keertje willen proberen! Een kapsel wat Rihanna een keer bij een premiére droeg? (weet het niet zeker) zie je op de 5e foto. Ik vind het heel stoer en gewaagd want nietveel celebs durven met een kuif over de rode loper. Een ander punt is natuurlijk ook dat het Rihanna gewoon goed staat en niet iedereen zou dat geluk hebben! Een leuke variatie van de kuif zie je op de 2 foto’s eronder. Als Rihanna haar haren weer wat heeft laten groeien verschijnt ze met een simpel opsteekkapsel over the red karpet. Ik vind het erg leuk staan en het heeft een speels effect. Het lijkt een variatie op de opsteekkapsels die Vanessa Hudgens vaak draagt, zou Rihanna iets met High School Musical sterren hebben? Of tenminste haar stylist?




Van zwart gaat Rihanna over op blond wat haar, alweer, erg goed staat. De lok op de eerste foto vind ik qua kleur niet zo maar het geeft het kapsel een grappige en gewaagde twist. Op de 2e foto staat het kapsel dat bij mij ergens
bovenaan van favoriete Rihanna kapsels staat. Eerst vond ik het niks maar na het zien van de clip van Russian Roulette is mijn mening gelijk omgeslagen! Op de derde foto is alweer een variatie op een kuif te zien en deze vind ik persoonlijk het mooist. Dan het laatste blonde kapsel. Van de voor- en rechter zijkant ziet het er mooi uit maar als je het van de linker zijkant bekijkt vind ik het wat tegenvallen. Toch staat dit kapsel in mijn lijstje favoriete kapsels omdat ik de kleine krul in de rechter zijkant zo leuk vind. Soms doen de details het gewoon! J

Dan nu de meest recente haarkleur van de Queen of Hair: knalrood. Weer eens een passende kleur en mega opvallend wat ik persoonlijk erg mooi vind. De visgraatvlecht op de eerste foto is een van mijn favoriete “rode” kapsels. Jammer genoeg heb ik nog niet de goede lengte voor een visgraatvlecht maar ik blijf wachten tot mijn haar lang genoeg is! Op de 2e foto staat een kapsel wat ik erg op het eerste blonde kapsel vond lijken (die met die gekleurde lok). Toch staat het in het rood net iets beter. Op de 3e  foto is een kapsel te zien wat ik mega mooi vind en wat op nummer 1 staat in mijn lijstje van de rode kapsels. Al die krullen staan erg leuk en de strik maakt het helemaal af. Het kapsel van de laatste foto vind ik geweldig staan. Chic door het kapsel zelf en funky door de kleur.
Zo, dit waren mijn favoriete Rihanna kapsels. Nu is het jullie beurt: Wat is jouw favoriete Rihanna kapsel en waarom? En wat vindt jij de mooiste haarkleur die ze tot nu toe heeft gehad?


O, en nog een kleine hair update van mij: ik laat m'n pony uitgroeien. Na lang overwegen toch maar wel. Ik kan hem altijd weer laten knippen toch?! :) Hij is al een tijdje op weg dus zit nu in m'n ogen, heel vervelend! De hele dag hem naar alle kanten toe proberen te houden... haha, hairtroubles!


Je zou haar bijna niet herkennen maar ze is het toch echt! Dat lieve meisje hierboven is nu uitgegroeid tot een rock chick met een edgy randje. Ik vind de krullen haar heel mooi staan en zelfs nu, jaren later, komt ze nog wel eens terug op dit kapsel alleen nu met een iets opvallendere kleur.

We blijven nog even in het verleden hangen met deze kapsels. Met pony, zonder pony, stuk voor stuk staan ze haar erg goed.





Van bruin, schakelt Rihanna over naar zwart wat ik persoonlijk het mooiste vind staan. Het kapsel op de eerste foto vind ik erg leuk staan alleen kreeg ik wel gelijk een High School Musical déjavu (denk aan Zac Efron’s kapsel in destijds). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating