Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Little update

Hey everyone,

Projecten, projecten en nog eens projecten. Daar bestaat mijn schoolleven de laatste en aankomende tijd uit. De docenten hebben na de proefwerkweken bedacht dat ze ons nu wel eens alemaal projecten en spreektoetsen konden geven. En dan natuurlijk wel allemaal tegelijk! Vandaag en gister ben ik zo druk geweest met al die opdrachten dat ik niet kon posten en ook het filmpje hebben jullie nog tegoed. Morgen zal ik in ieder geval 3 artikelen plaatsen en
vrijdag waarschijnlijk het filmpje. Misschien komt er donderdag wel een shopvlog online want dit weekend ben ik wezen shoppen! :-) in ieder geval sorry voor de vertraging en ik hoop dat jullie niet zoveel projecten als mij hebben!

All the best,
Nikki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating