Pagina's

woensdag 16 maart 2011

My Youtube Top 10

Zit jij ook weleens urenlang oude filmpjes, nieuwe clips, grappige parody's en handige tutorials op youtube te bekijken? Als ik even een pauze heb tijdens m'n huiswerksessies doe ik dit erg vaak. Meestal kom ik dan door steeds verder te klikken op filmpjes die ik nog nooit heb gezien of juist een lange tijd geleden. Leuk vind ik dat altijd! Zie hier mijn youtube top 10 voor deze week
Toybox - Tarzan and JaneDit liedje draaide ik vroeger altijd op mijn Foxkids CD, kun je nagaan hoelang geleden dat was! Laatst liet een vriendin deze clip zien en sindsdien ben ik weer helemaal fan! Ik word er zo vrolijk van!

Doutson - Il t'avait promisTijdens Frans laat onze doncent weleens een Frans liedje horen en mijn vriendin kwam via andere Franse liedjes op deze. Ookal versta en begrijp ik er geen tataarsaus van, ik draai hem iedere dag vooral als ik net uit school kom.

 TotallySketch - Like a G6/Like Jesus Parody
Ge-wel-dige parody! Supergoede tekst, het klopt gewoon met de muziek! En dan de clip, die lijkt ook nog eens heel erg op de orginele! Ookal hou je niet van pardoy's of spoof's deze zou ik als ik jou was echt gaan kijken!

Neil Cicierega - Harry Potter Puppet Pals
Mega leuk filmpje! Ik lig iedere keer weer in een deuk!

Sum 41 - Pieces
Een van de liedjes op mijn "favorieten afspeellijst"

Devon Werkheiser - If eyes could speak
Misschien dat je hem nog kent van Ned's Survival Gids: Devon Werkheiser. Maar naast acteren kan hij ook nog eens ongeloofelijk goed zingen! Dit is volgens mij z'n eerste single en ik ben fan!!

6Pack - Valerio Zeno ZappenValerio Zeno. Hij is gewoon geweldig! Hier een filmpje waar ik maar om blijf lachen. Het komt uit de tijd dat hij nog bij 6Pack zat dus hij is hier wat jonger (maar nog steeds leuk :D)

6Pack - True Love ValerioWeer een filmpje van Valerio Zeno uit zijn tijd bij 6Pack. In dit filmpje vind ik hem zo lief! Vooral als hij zegt: "ze is een beetje jong maar ik vind haar wel leuk!". En dat stukje als hij zegt: "Ik denk niet dat ze nou dacht van o,o,o wat staat voor een Julio Iglesias". Geweldig gewoon! Vooral die uitspraak van Julio Iglesias!

BNN - Dennis VS Valerio
Dit is een stukje uit een aflevering van Dennis VS Valerio. Voor de hele aflevering en de anderen, check de BNN site.

Life after you - ChaanubisDitis een van de beste filmpjes van een serie ooit gemaakt. De muziek, de clip met alle effecten, alles is erg mooi! Ik was altijd fan van Het Huis Anubis maar nu kijk ik nog steeds regelmatig dit clipje omdat ik hem gewoon mega mooi gemaakt vind. Ook die stemmen ertussendoor en het verhaal wat erin zit.

Zo, dit was mijn youtube top 10 van deze week. Heb jij ook een filmpje wat je regelmatig bekijkt ondanks dat je hem al iets van duizend keer gezien hebt? Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating