Pagina's

woensdag 2 maart 2011

iPhone Wedding







Mijn grote liefde? M’n iPhone! Hij is altijd bij me en als hij dat niet is dan voel ik me kaal. Ik bedoel; een dag zonder hyves, twitter, msn, facebook, bellen, sms’en, m@il checken, muziek luisteren, verveling tegengaan door dat stomme maar o zo verslavende snake spel te spelen, en doelloos over het internet surfen zou ik niet overleven! Oké facebook valt af want dat heb ik niet (ik zie in gedachten een wenkbrauwophaling naar de 80ste verdieping om het feit dat ik geen facebook heb!)

Maargoed, back to the point, een dag geen iPhone = een dag geen leven. En omdat ik me zo intens verbonden voel met die mooie stukje techniek, zal ik ons vanavond in het echt verbinden. Ik heb namelijk een übersexy-super-mega-cool-keileuk hoesje gezien en aangezien het feit dat ik een megadrukke tijd op school heb gehad, zou dat wel eens een übersexy-super-mega-cool-keileuk cadeautje zijn! Zie het als een trouwring maar dan voor z’n hele “lijf” zegmaar. Oké, jullie beginnen nu vast hele verkeerde dingen van me te denken maar ik ben niet gestoord! Tenminste… Nee, ik ben gewoon een beetje enthousiast over m’n iPhone want hij was een tijdje weg voor reparatie en ik was hem kwijt voor 3 weken! Jaja, wat ik allemaal heb moeten doorstaan… Ik wil hem in ieder geval niet meer kwijt voor zo’n lange tijd. Nou, ik ga er maar eens een eind aan breien en vanavond om 20.00 uur ben ik “getrouwd”met m’n iPhone, haha! I’m such a no-lifer sometimes!


2 opmerkingen:

Rating