Pagina's

woensdag 2 maart 2011

Sneak Peak in my life


Vanaf het eerste moment dat ik een blog wilde starten was ik al bezig met wat ik erop zou gaan zetten en een sneak peak in my life stond ook op dat lijstje. Ik volg een aantal blogs en vind het altijd leuk om persoonlijke dingen van de bloggers te lezen zoals over hun huis, als ze op vakantie zijn geweest of gewoon een paar foto’s van wat ze die maand hebben gedaan. Toen dacht ik: waarom zou ik dat ook niet doen? Dus hierbij de eerste “Just another day of life”. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en reacties of ideeën zijn altijd welkom!
Play list:
Love the way you lie – Eminem ft. Rihanna * Airplanes – B.O.B. ft. Hayley * Sterrenstof – De Jeugd van Tegenwoordig * Like a G6 – Far East Movement *Pieces – Sum 41 * Untouchable – Taylor Swift * Kiss ‘n Tell  - Ke$ha * One – Glee
Zoals ik al eerder schreef heb ik m’n iPhone altijd bij me en staan er, stiekeme paparazzi als ik ben, best veel foto’s op. Omdat m’n blog pas een dag bestaat dacht ik dat het wat passender zou zijn als ik gewoon wat random foto’s uit zou zoeken en niet specifiek op zou schrijven wat ik deze week had gedaan. Daardoor leren jullie me ook wat beter kennen en ga ik even vliegensvlug door de eerste 2 maanden van dit jaar.
Een gezellig karaoke avondje met m’n vriendinnen. Samen hebben we de X-factor wel! J


Ik kocht 2 Andrelon producten en mocht een halve kilo snoep gratis scheppen bij Kruidvat! Woehoe Jelly Beans!


Tijdens natuurkunde viel mijn oog op deze geweldige vis met monobrauw enal. Tuurlijk was mijn tafel weer het slachtoffer, haha!


Ik wilde een keer gezond eten dus wortel leek op het eerste gezicht een goede keus…


Bij de bowling horen natuurlijk übersexy bowlingschoenen en tja, ze hadden dit keer mijn maat dus moest ik er ook aan geloven!


What to do when you’re bored?


Eindelijk herenigd met m’n iPhone!


M’n cavia’s lopen weleens los in de keuken (wel  met een plank voor de ingang) terwijl ik gezellig m’n huiswerk bij ze ga maken.


Wat je wel niet met een stijltang kan doenJ

We gingen met school naar een open dag op het HvA en moesten een poster maken voor een zelfverzonnen computerspel. Dit kwam eruit…

Het paard waar ik altijd op rijdt: Dorittii. Cute!


O, wat ik nog even wilde zeggen is dat ik eindelijk een baseball jacket heb! Yeuh! Ik zag, ik kocht en ik draag hem nu overal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating