Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Review van...

Rara, wat zou dit nou zijn? Klik op lees verder voor de onthulling…



Ik was er al lang naar opzoek: een goed haarmasker. Toevallig stond ik een tijdje geleden in de Kruidvat toen dit potje in mijn zicht verscheen.





Andrélon intensief herstellend masker is speciaal ontwikkeld voor droog en beschadigd haar, dat wel wat extra verzorging kan gebruiken. Door dagelijkse externe invloeden en beschadigingen verliest je haar zijn natuurlijke bouwstenen (lipiden). Andrélon Care & Repair compenseert dit verlies door het haar tot diep in de haarvezel te voeden met lipiden. Het haar wordt actief hersteld en krijgt z’n kracht en gezondheid terug. Resultaat: weer sterk en glanzend haar dat heerlijk aanvoelt.

Gebruiksaanwijzing:
Royaal aanbrengen op vochtig haar en 5 minuten laten inwerken. Daarna grondig uitspoelen. In 14 dagen je haar weer als nieuw! Dit masker is de 4e stap van het Intensieve Care & Repair programma. Gebruik voor ene optimaal resultaat in combinatie met de andere producten uit de Care & Repair lijn.
                                                                                ---
Zoals je ziet zou het een nieuwe formule hebben en zou het een intensief, herstellend haarmasker zijn speciaal voor droog en beschadigd haar. Klinkt goed dacht ik en kocht het. Thuis aangekomen ging ik gelijk aan de slag. Foto’s maken voor deze review en daarna lekker onder de douche.
Het potje vind ik er leuk uitzien. Niet te druk maar lekker basic. De kleuren daarentegen zijn echte knalkleuren en het etiket voorop springt gelijk in het zicht. Er zit ook een glanzende sticker op: nieuwe formule. Ik was benieuwd. Achterop staat wat het masker doet en ook een gebruiksaanwijzing, wat ik altijd wel prettig vind. Ook staan alle ingrediënten er natuurlijk op en het potje zou 250 ML bevatten. Het potje is lekker compact zonder uitsteeksels dus het past gemakkelijk in je koffer/beautycase/toilettas als je het op vakantie zou willen meenemen. Ook is de pot gemakkelijk te openen door naar links te draaien.



Dan het product zelf. Het is lekker vast en niet waterig. Als je de deksel opendraait komt er een heerlijke, sterke geur uit. Het ruikt fris en heeft zo’n bekende “douche verzorgings producten” geur. De kleur van het masker is wit en als je het pakt voelt het stevig maar wel lekker aan. In de gebruiksaanwijzing staat dat je het royaal aan moet brengen op je vochtige haar en ookal heb ik het product nu al een aantal keren gebruikt, er is niet zoveel uit als ik had gedacht dus je kan er lang mee doen.
Dan nu de vraag: doet het product goed zijn werk? Ik vind van wel. Mijn haar is na afloop lekker zacht en het voelt veel dikker aan. Ook ruikt mijn haar lekkerJ Het masker kost ongeveer 6 euro en ik vind dat het het waard is. Het is niet zo erg duur omdat je er wel een tijdje zoet mee bent. Ik zou het zeker nog een keer kopen!
Iets voor jou als: Je droog of beschadigd haar hebt of gewoon een lekker haarmasker zoekt.
Beter van niet als: Je dun of snel zwaar wordend haar hebt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating