Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Crisis on a Thursday morning!

Iedereen kent het wel: een kast vol kleren maar niks om aan te trekken. Dat op zich is niet zo’n groot probleem maar als je op moet schieten voor school/werk en je komt er maar niet uit, dan wordt het toch wel een serieuze crisis. Bij mij wordt het meestal een probleem op een donderdag...

In het weekend plan ik meestal een beetje de kleren die ik maandag en dinsdag aantrek en woensdag hangt er ook wel wat leuks, maar dan de donderdagochtend. Die ochtend is altijd een drama! Meestal zit het vest dat precies weer matcht met het shirt wat ik die dag aan wilde trekken in de was en ook die ene broek die zo lekker zit is verdwenen. Dan maar over op m’n tweede keus, maar als het die dag net weer warmer of kouder is dan ik had gedacht moet ik me daar ook weer op aan passen. Normaal heb ik niet zoveel problemen met het uitzoeken van kleding maar deze winter is het echt dráma! In de zomer gaat het sowieso al wat makkelijker omdat ik nou eenmaal meer shirts en topjes heb.



Maargoed, ik dwaal af. Hebben jullie dat ook weleens dat je voor je kledingkast staat en gewoon niet weet wat je aanmoet? En komen jullie dan ook bij het volgende probleem: schoenen? Dat heb ik namelijk ook vaak;
 "O die schoenen staan hier leuk bij. Maar wacht, ik heb vandaag tot het 8ste uur dus dat is niet zo comfortabel. Dan toch maar sneakers. Maar welke? Zwart? Gekleurd? Of toch maar laarzen? En zo gaat het door. Oké, het is meestal niet zo erg als hierboven want in het echt gaat het stukken sneller maar toch twijfel ik vaak tussen m'n schoenen. Misschien heb ik wel een winterkledingdip dit jaar! Als dat bestaat tenminste. Komt dat bij jullie ook weleens voor? Of ben ik toch de enige? Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating