Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

Stinkeiland vol stinkende stinkerds in Lederhosen?

Twee jaar lang heb ik gedacht dat alle mensen op Engeland stonken. De reden? M'n docente Engels. Klik op lees meer voor het hele verhaal...


Ze is allergisch voor deo, parfum, bodylotion en Joost mag weten voor wat nog meer. Laten we het erop houden dat ze stinkt. Als je een toets zit te maken en je ruikt een bizarre mix van rotte eieren, een kilo vieze sportsokken en een vleugje zweet dan weet je dat ze in de buurt is. Best handig voor als je wilt afkijken maar dodelijk voor je concentratie!

Vandaag kwam ik erachter dat niet alle Engelse mensen stinken. Ik ben 2x naar Engeland geweest (1x met school en 1x met het thuisfront wat men "familie" noemt. I love you mams&paps! *angelface*) en het rook er naar roosjes. Nou, eigenlijk heb ik niet aan iedereen geroken, zou een beetje raar staan, maar ik heb nergens een klacht van m'n neus gehad. Toen ik vandaag tijdens Engels weer eens naar buiten zat te staren en me zat te irriteren aan het feit dat iemand voor me een vraag had waardoor de wel bekende stinkerd wel 10 minuten lang met haar stankwalm voor mijn neus zweefde, bedacht ik me dat de mensen in Engeland helemaal niet zo roken! Zo leert men nog eens wat, haha :D

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat mijn docente Engels erg aardig is en best goed kan uitleggen. Het feit dat ze stinkt is iets minder en het feit dat we haar al 3 jaar hebben ook, maar dat zijn maar kleine irritaties. Iedereen heeft wel wat toch? Over stinkerds gesproken, mijn docente Duits stinkt al helemaal! Ik weet niet of zij ook allergisch is en dat hoef ik eigenlijk ook niet te weten! Volgens mij ben ik al gestikt als ik mijn vraag aan het stellen ben! De arme vrouw heeft namelijk niet zo'n strak figuur meer (volgens mij heeft ze een kauwgumkrabber nodig om de viezigheid onder haar vetrollen vandaan te schrapen) en uit al haar poriƫn komt stank. Nog een nadeel is dat ze als ze haar mond opent ook nog eens uit haar mond stinkt en als klap op de vuurpeil altijd dicht bij je komt staan als je wat vraagt... Zouden alle Duitsers stinken? Ik denk het niet. En al zullen ze wel, ik ga het niet onderzoeken. Laat ze maar lekker alleen in hun Lederhosen dansen in de ijskoude sneeuw! Mij niet gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rating