Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

10 things I love

 
Elke zaterdag post ik hier 10 dingen waar ik helemaal weg van ben.
Love, Adore, Liebe
 
Ik wil deze Macbook hoes! England, London, me likey! Alleen1 klein probleempje... Ik heb geen Macbook...

Deze schoenen! Ik kreeg gelijk de kriebels en ben heel internet afgegaan. Blijkt dat je ze nergens kunt kopen. Tenminste, ik kon ze niet vinden. Anyone?

Heeft deze uitleg nodig? Megalief jochie en laten we niet vergeten: Superman! 
Inspirerende en ander quotes waar je helemaal van op fleurt of waar je nét dat zetje van krijgt waardoor je toch ergens voor gaat.

Sowieso vind ik Katy Perry al geweldig op zich, maar dan in de California Girls clip! Vooral de oogmake-up vind ik erg mooi gedaan. Glitters!

Streetstyle foto's vind ik altijd erg leuk om naar te kijken. Je ziet wat "de jeugd van tegenwoordig" draagt en je kunt inspiratie opdoen. Het is ook allemaal zo lekker gewoon, zonder lagen plamuur, zonder ingewikkelde sets en belichting. Gewoon even snel een fotootje schieten en klaar is kees! Op deze foto vind ik het meisje trouwens ook erg mooi.  
Wauw, al die kleuren! Het ziet er allemaal zo vrolijk en fris uit! Echt een kamer die helemaal bij het weer past. En natuurlijk ook de Macbook op het bureau :)
Deze foto is zo lekker spontaan, ik word er helemaal vrolijk van!

Ik ben groot fan van SATC en ook van Carrie. Deze ketting(en) zijn megaleuk en de aflevering waarin ze ze draagt trouwens ook! Weet alleen niet meer welke het was...


De kleur haar en de ogen vielen me gelijk op bij deze foto. Supermooi! De lipgloss kleur trouwens ook ;-)

1 opmerking:

  1. hallo,
    ik heb een macbook en wil graag ook zo'n hoesje maar zie hem alleen staan op deze site.
    Waar kan je die kopen?
    groetjes anoniem hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Rating